twitter
rss

Sınav Rehberim

Türkiyenin 1 numaralı eğitim rehberlik sitesi
www.sinav-rehberim.blogspot.com
Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YGS sınavının açıklanmasından 3- 4 gün sonra 2012 PMYO girecek olanlardan istenen puan 280 olarak belirlendi.2012 PMYO Ön Başvuru bu yıl internet üzerinden yapılacak.İnternet üzerinden yapılacak olan baivuru tarihleri 02-13 MAYIS 2011 arasında başvurularını internet üzerinden yapabileceklerdir.

2011 PMYO Ön Başvurusunu mutlaka internet üzerinden yapmak zorundasınız.İnternet üzerinden başvuru yapmayan şahısların şahsi başvuruları kabul edilmeyecektir.

İnternet ön başvurularını PMYO resmi sitesinden yapabilirsiniz.

UYARI : Başvuruyu yapmadan önce İnternet üzerinden 2011 PMYO Ön Başvurusunu yapmak zorundasınız.

Başvuru ücreti : 40 tl ( kırk türk lirasi)

Başvuru için gereken banka hesap no : Halk Bankası Gölbaşı Şubesi
TR530001200938500080000015 nolu Hesap

pymo.net 'den alıntı bir yazı

Şahsen başvuru ve evrak tesliminde hazırlacak evraklar;

Başvuru Esnasında Adaylardan İstenilen Belgeler:

1- Sınav Başvuru dilekçesi

2- Aday Tanıma Bilgi Formu

3- Başvuru ücretinin yatırıldığına dair Banka Dekontu,

4- Adaylar başvuru esnasında Nüfus Cüzdanı ibraz etmek zorundadırlar, (Üzerinde TC

Kimlik Numarası olmayan Nüfus Cüzdanı kabul edilmeyecektir.)

5- Lise Diploması veya Mezuniyet Çıkış Belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi veya tasdikli örneği [Lise 4. Sınıfta öğrenim gören öğrenciler okudukları Okul Müdürlüklerinden Başvuru Dilekçesi’ndeki Öğrenim Bilgileri bölümünü onaylatacaktır.] (Yüksek Okul mezunu veya Yüksek Okulda öğrenim görenler Lise Diplomalarını temin edememeleri halinde, Yüksekokul Müdürlüklerinden Lise Diplomalarının tasdikli sureti istenilecektir. Ancak, bu adaylar yazılı sınavında başarılı olmaları halinde PMYO’ya kayıt esnasında Lise Diplomalarının aslını teslim etmek zorundadırlar.) Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Ortaöğretim kurumlarınca Türkçe olarak tanzim edilen diploma ve diğer öğrenim belgeleri kabul edilerek herhangi bir denklik belgesi istenilmeyecektir.

6- Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışan personelin Kılık Kıyafetine Dair Yönetmeliğin 5.ve 10. maddelerinde belirtilen hususlara uygun olarak son 1 yıl içerisinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf, (Fotoğrafların arkasına T.C. Kimlik No, Ad ve Soyadı yazılacak ve zarf içerisinde teslim edilecektir.)

7- Adli Sicil kaydı bulunan adaylar ilgili mahkeme kararını,

8- Yaş tashihi yaptıran adaylar yaş tashihi ile ilgili mahkeme kararını ibraz edeceklerdir,

9- Askerlik hizmetini yapmış adaylardan, başvuru esnasında “Askerlik Terhis Belgesi”,

10- Askerlik hizmetini yapmamış iki yıllık Yüksekokul veya dört yıllık Fakülte mezunu

adayların 1111 sayılı Askerlik Kanunu gereğince Tecil Belgesi,

11- Evli ise Evlenme Cüzdanı aslı ve fotokopisi veya noterden tasdikli örneği,

Ayrıca, Emniyet Teşkilatı Şehit veya Vazife Malulü olanların Eş ve Çocuklarından Emniyet Genel Müdürlüğü Personel Daire Başkanlığı’ndan alınan “Şehitlik veya Vazife Malullük Belgesi” istenir. (Son bir yıl içerisinde alınan belgeler geçerlidir.)

DİKKAT : 29/06/2009 tarih ve 2009/15169 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile 31/07/2009 tarih ve 27305 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 2009/15169 karar sayılı “Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik” gereği 2011-2012 yılı PMYO Başvurularında adaylardan Nüfus Cüzdanı fotokopisi,YGS sonuç belgesi, Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, Adli Sicil belgesi ve İkametgah belgesi istenmeyecektir.

DİKKAT : Ön başvurusunu yapıp da evraklarını belirtilen sürede teslim etmeyen, başvurusunu yapmayan veya yapamayan ya da başvuru şartlarından herhangi birini taşımayan, sınava girmeyen/giremeyen/sınava alınmayan/sınavdan çıkarılan/mülakat ve yazılı sınavda başarısız olan/ sınavı geçersiz sayılan/ücret gerektirmeyen bir işlem için ücret yatıran ve aynı işlem için birden fazla ücret yatıran/sınav ücretini kendi adına yatırmayan adayların yatırmış oldukları sınav ücreti geri ödenmez. Hiçbir surette sınav ücreti iade edilmeyeceğinden, adayların mağdur olmamaları için başvuru şartlarını çok iyi inceleyerek, şartları taşımaları halinde sınav ücretini yatırmaları gerekmektedir.

Başvuru Yerleri

BAŞVURU YERLERİ: Ankara, Bolu ve Düzce’de ikamet eden adaylar Polis Akademisi Başkanlığı Gölbaşı kampüsüne; diğer illerde ikamet eden adaylar EK-2’de bulunan Polis Meslek Yüksekokullarına müracaat edeceklerdir.

73 yorum:

  1. slm ben malatya pmyo yu kazanmıştım ancak bazı nedenlerden dolayı istifa etmek zorunda kaldım istifa ettiğimden dolayıda pmyo ya başvuramıyorum ne olur tekrar başvurabilmem için na yapmam gerekli ne olur yardımcı olun çünkü polis olmayı çok istiyorum

  1. bende polis olmak istiyorum bu sene sınava gircem inşallah başarılı olurum

  1. oncelıkle merhaba bu ıstenen evraklar arasında kpss sınav sonucu gorunmuyo onu daha sonra mı teslım edıcez nasıl olcak acılen bılgı verebılır mısınız lutfen

  1. Yaa ben şimdi lise 3 e gidiorum meslek lisesindeyim adam gibi 3 4 dersimiz var çog tarih vs yok , girenlerde ders analtmıolar , bn bu halimle 120 sorudan 65 70 net yapıorum pki, lise 4 te deshaneye gidip sıkı çalışarak girebilirmiyim fiziki durumum sağlık durumum da çok müsait allaha şükür. ?

  1. selam hayırlı günler geçen yıl yaştan dolayı başvuru yapamadım bu yıl allah nasip ederse başvurucam.. ygs den okuduğum kadarıyla geçen yıl pmyo 280 puanla almış bu yıl 300 puan ile alabilirlermiş .. benim tek sıkıntım tüm derslerden neredeyse fulluyorum ama matematih hariç ve pmyo ya girebilmek için matematik yapmak zorundayım ... çabalıyorum inşallah basarıcam çünkü çok ama çok istiyorum polis olmayı bu yüzden yapmalıyım yapmak zorundayım... ve hırs yaptım matematikten 20 net yapıcam çok kararlıyım ve kendime çok güveniyorum.. mülakat içinde hereken boy kilo yaş hepsi tamam allah yardımcımız olsun.. neredeyse hergün arastırıyorum gecen yılın pmyo mülakat ve yazılı sınavlarına vaktim olduğunca bakmaya çalışıyorum sadece matematikti tek korkum ve onuda yenmeyi hedefledim bakalım artık hayırlısı allahtan..

  1. malatya pmyodan istifa eden arkadaş eğer yazıyı okursan e mailimi ekle bende istifa ettim senin durumundayım.. ugurluzat@hotmail.com

  1. merhaba ben kktc'de endüstri meslek lisesi mezunu olcam bu sene polis meslek yüksek okuluna başvuru yapabilirmiyim.yapabilirsem ön başvuru yaptıktan sora şahsi başvuruyu nereye yapmam gerekiyo T.C vatandaşıyım

  1. pmyo 2012 taban puanının 280 oldugu kesinmi ,dger stelerde 300 gösteriyor. tesekkurler

  1. merhabalar. 13 eylül 1994 doğumluyum. bu sene pmyo'ya girebilri miyim ?

  1. ben 30 eylül 94 dogumluyum pmyo ya girebilirmiyim

  1. 2012 ygs çok zordu . 270 barajını aşmak zor , baraj puanı 250 olsun . zaten sadece bununla bitmiyor . dikkate alırsanız sevinirim.

  1. Bu yıl sınav gerçekten zordu 270 almakta kolay değil,baraj puanı dahada düşürülmeli.

  1. baraj puanı 230 olmalı.

  1. bu ygs zordu pmyo ya 180 barajı koyulmalı.

  1. taban puanı 230 ideal.

  1. kardeşim sana katılıyorum 230 gerçekten ideal

  1. baraj puanı 230

  1. ygs bu yıl çok çetindi lys barajına denk olmalı baraj puanı

  1. sana katılıyorum

  1. baraj puanı lys ye denk olmalı çünkü daha sonra yeteneğe göre aşamalar var pmyo da

  1. bu iyi fikir böyle olması gerekir

  1. herkes düşük almış 270 i geçememiş ama sıralaması iyi bu yıl pmyo baraj puanı düşer bence

  1. bir an önce baraj puanı düşsede sevinsek....

  1. yetkililere sesleniyorum bu yıl ygs pmyo baraj puanını 230 a düşürür müsünüz? bu sınava giemem şart

  1. 230 dan başka ideal puan yok

  1. 230 aldım 230 a düşsün nolur?

  1. bu yıl girmem lazım baraj puanı düşmeli

  1. barj puanı 200 olmalı

  1. biz baş koymuştuk bu yola ....nasıl barajı geçemedik baraj düşsün nolur.

  1. kader hesaplaşması bu nasıl oldu da geçemedik barajı hayat ölü gibi benim için.

  1. onca çalışma bunun için miydi barajı geçememek için miydi

  1. bu yıl ygs puanlarının düşük gelmesi bizi de sarstı üzülmeyin baraj düşer

  1. ygs puanları duşuk geldi niye duşuk geldi sizce turkçe soruları hepsi karışıktı aynı zamanda matematik sorularıda karışıktı baraj puanının 230 indirilmesi lazım

  1. ygs sınavında bu yıl saçmalamış ösym birde televizyondaki ögretmenler kolaydı diyor kendiler önden cevaba bakıyorlar önceki yıllara göre çok zordu barajın düşmesini bekliyoruz baraj puanının 225 yada 230 a inmesini bekliyoruz

  1. baraj puanını düşürün 230 yapın çünkü diger yıllardan zordu lütfen düşürün puanı türkçe sorusu karışıktı

  1. fen bilimleri ve sosyal bilimler zoridi geçen yılın sorularını internetten indirdim çözdüm çok güzel yapmıştım 230 yapın baraj puanını lütfen

  1. 230 a insin ltfn

  1. 230 en uygunu çünkü çok zordu türkiye genelide fazla iyi yapamamış geçen senelere göre düşüş var bunun sorumlusu ösym geçen sene kopya çektiler onun içinmi zor yaptınız bizim suçumuz ne kurunun yanında yaşıda yakıyorsunuz

  1. umudumu asla yitirmeyecegim çünkü bekliyorum içimde ümit var baraj puanı düşecek inşaaaaaalahhh

  1. bana da polis agabeyim söyledi :umudunu yitirme baraj puanı düşer...

  1. polislige girmem lazım baraj puanı düşmesse giremem 220 yapın puanı

  1. 190 astsubaylıkla ideal baraj puanı bu olmalı ...

  1. ösym çok zor sordu. baraj puanlarının hepsinin aşagıya inmesini istiyorum

  1. en uygun baraj puanı 210 olmalı polis olmayı çok istiyorum bu sene olamazsam diger seneler hiç olamam maddi durumumuz yetersiz dershaneyede gidemem polislik vicdan işidir...,

  1. Ben bayram lütfen aşagıya çekin baraj puanını 180 olmalı bence siz daha iyi bilrsiniz yinede

  1. merhaba ben idris ösym karışık sordu hep kavamızı karıştırdı da nolur puanları düşürün...hoşçakalın

  1. ben denemeler de falan zamanı çok iyi ayarlar denemede süper yapardım ama zor oldugu için birde stres giriyor işin işine hiç yapamadım kader de yokmuş seneye gireriz artık.

  1. Ben evvelden derse çalışmazdım ama babam vefat ederken bana şöyle dedi. Oglum oku da büyük adam ol dedi. Ben de çalışmaya başladım ama olmadı seneye daha çok çalışıp kazanacagım tabiki allah yardım ederse biliyorum çalışana yardım eder.

  1. Öncelikle bütün polis teşkilatının kutlu dogumunu kutlarım peygamber efendimizin dogum günü en uygun puan 212 olmalı.

  1. ben katılıyorum diger arkadaşa istirham ederim lütfen puanlar düşsün kafamızı karıştırdılar.

  1. meraba ben yalçın barajın 204 e inmesini istiyorum. polislige girmem lazım..

  1. 215 aldım. 215 olsun ne olur rica ediyorum. polislik özel bir meslek oldugunu düşünüyorum. vatan görevi namus görevidir ben böyle bilirim.

  1. çok istiyorum polis olmayı ne olur indirin puanı 211 olsun örnegin

  1. merhaba ben sinem polisligin puanının düşmesini istiyorum 218 olsun baraj puanı lütfen rica ediyorum

  1. Ben Emniyet Amiriyim internetten bakıyorumda ygs soruları gerçektende zordu geçen senelere göre.

  1. en uygun puan 200 olmalı

  1. selamun aleykum hayırlı günler polislik kadar onurlu ve şerefli meslek çok azdır. Çalıştım ama heyecandan dolayı yapamadım lütfen yardım etsenizde polislige girsem 180 yapsanız barajı.

  1. Ben size yani polis teşkilatına katılmak istiyorum ama katılamıyorum bu birazda sizin elinizde lütfen indirin puanları sizi çok seviyorum polis teşkilatı.

  1. alahın kudreti sizinle olsun kardeşlerim kutlu dogumunuzu kutlarım. 201 baraj puanı yapsanızda sevinsek iyi akşamlar bunu mutlaka okumalısınız hoşçakalın

  1. polislik polislik hep bunu hedef edindim 213 yapın ne olur baraj puanını lütfen bu siteye yazında bizde bakalımm

  1. pmyo barajı düşecek mi?

  1. 260 yapın puanı mülakatta elersiniz ygs zordu anlayın bizi lütfen

  1. bu sene türkçe çok uzundu pmyo taban 230-250 ye düşürürseniz sevinirim zaten sadece bununla bitmiyor lütfen dikkate alırsanız sevinirim

  1. yetkililere sesleniyorum polislik kutsal bir meslek bende polis olmak istiyorum ama önümde 270 barajı var bu barajı 250 ye çekebilirmisiniz sevinirim sadece başvuru yapabileyim gerisi allah kerim..

  1. lüüüüüüüüüütttttttttffffffffeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn barajı 250 ye çekermisiniz çok ihtiyacım var buna

  1. 1 yil boyunca calistim gece gunduz polis cikmis sorularindan 80 90 net arasi yapiyorum ama ygs de 267.9 yaptim ve bu benim polis olmama engel ins duser hep bu ani bekledim ama olmadi 3 puan 1 soruyla polis olmam engellendi bu kadar aciz bi durumdayim insallah duser :(

  1. 2012 YGS çok zor olması sebebiyle 2012 PMYO Baraj Puanlarının Düşürülmesini Talep ediyorum.

  1. ön başvuru yapamıyorum sürekli kapalı diyor. bilen biri tarif edebilir mi?

  1. 2012 pmyo internet sitesindeki ön kayırlardaki sorunlar hakkında bilgisi olan lütfn bilgilendirebilir mi bizi ?

  1. ya 270 puanla almıyrlar mıydı

  1. benimki 261 ama bnde kayıt yapamıyorm nasıl olcak bilen yazsın adamın canını sıkmayın

  1. Evet arkadaşlar bende emekli komiserim oğlum polis olmak istiyor ama puanı yetmiyor polis eş çocuklarına puan indirimi olmaması haksızlıkır.

  1. ben lise son siniftayım ama yaşim 95 dogumluym başvurubilirmiyim puanim tutuyor

Yorum Gönder

-->Lütfen düzgün yorum yazalım, Türkçemizi bozmayalım:)
-->Yorum yazmak için Yorumlama biçiminden ANONİM yada ADI/URL yi seçebilirsiniz
-->Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.