twitter
rss

Sınav Rehberim

Türkiyenin 1 numaralı eğitim rehberlik sitesi
www.sinav-rehberim.blogspot.com
Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



2012 LYS-3 Edebiyat Konuları
1-)İslamiyet Öncesi Türk Edebiyatı
2-)Geçiş Dönemi Türk Edebiyatı
3-)Halk Edebiyatı
4-)Divan Edebiyatı
5-)Tanzimat Edebiyatı
6-)Servet-i Fünun Edebiyatı
7-)Fecr-i Ati Edebiyatı
8-)Milli Edebiyat Dönemi
9-)Cumhuriyet Edebiyatı
10-)Batı Edebiyatı

11-)Edebî Akımlar
12-)Edebî Sanatlar
13-)Şiir Bilgisi
14-)Nesir Bilgisi
15-)Ayrıca YGS Türkçe Konuları


2012 LYS-3 Coğrafya Konuları
1-)Doğal Sistemler
2-)Beşeri Sistemler
3-)Ekonomik Faaliyetler
4-)Mekansal Bir Sentez: Türkiye
5-)Çevre ve Toplum
6-)Küresel Ortam: Bölgeler Ülkeler


UYARI: Kaynak verilmedikçe hiçbir sitede kullanılamaz.
www.sinav-rehberim.blogspot.com





6 yorum:

  1. Türkçe ve dil anlatım sorulmayacak deniliyor, ne kadar doğru?

  1. lys 3 ve 4 hakkında detaylı bilgi verir misiniz lütfen. iletişim fakültesi düşünüyorum. Teşekkürler.

  1. MERHABALAR HOCAM BEN SAYISAL ÖĞRENCİYİM BUGÜN LYSYE ZİRAAT BANKASI ATMDEN BAŞVURDUM YANLIZ HOCAM BAŞVURURKEN BİR EKSİKLİK YAPTIM SANIRIM BEN HOCAM LYS 1 VE LYS2 YE GİRMEK İSTİYORUM BANKAMATİKTE KARŞIMA LYS OTURUM ADEDİ 1 VE LYS OTURUM ADEDİ 2 DİYE İKİ SEÇENEK GELDİ HOCAM BENDE OTURUM ADEDİ 1 OLANI SEÇTİM DAHA SONRA ÖSYMNİN SİTESİNE GİRDİĞİMDE SADECE LYS1 BAŞVURUM GÖZÜKÜYOR AMA HOCAM ŞİMDİ HOCAM KAFAM ÇOK KARIŞTI BEN ATMYE GİDİP BİRDE LYS 2 İÇİN BAŞVURU YAPABİLİR MİYİM HOCAM?,HOCAM BEN OTURUM ADEDİ 1 OLANI SEÇTİKTEN SONRA TEKRAR ATMEYE GİRİŞ YAPTIM VE BU SEFER OTURUM ADEDİ 2 Yİ SEÇTİM AMA BAŞVURU YAPTINIZ DİYE BİR UYARI VERDİ HOCAM ÇOK KORKUYORUM YIL BOYU ÇOK ÇALIŞTIM ACABA LYS 2 YE GİREMEYECEK MİYİM??:(( BU DURUMDA LYS 2 YE BAŞVURUYU NASIL YAPCAM ? HOCAM LÜTFEN YARDIMCI OLUN

  1. sınava girecek olan arkadaşlara başarılar...

  1. burda cevap yazan kımse yokmu

  1. bol şans bize

Yorum Gönder

-->Lütfen düzgün yorum yazalım, Türkçemizi bozmayalım:)
-->Yorum yazmak için Yorumlama biçiminden ANONİM yada ADI/URL yi seçebilirsiniz
-->Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.