twitter
rss

Sınav Rehberim

Türkiyenin 1 numaralı eğitim rehberlik sitesi
www.sinav-rehberim.blogspot.com
Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


     2011-ÖSYS Yükseköğretim Programlarının Merkezi Yerleştirmedeki En Küçük ve En Büyük Puanları (PDF Biçimindeki Dokümanlar)



52 yorum:

  1. eşit ağırlıkta puanlar gerçekten çok fazla düşmüş ben bu kadar beklemiyordum.Ben 457 puan aldım TM2 den bu puanla bana hukuk gelmesi yüzde 5 ihtimal bile değil diyordum.Sonuçlar açıklanınca Selçuk Hukuk yazıyordu şok olmuştum kazandığıma asıl şoku da hukuk en düşük taban puanının 447(dicle ünivesitesi) e düştüğünü görünce yaşadım.Bu kadar nasıl düştü aklım almadı edebiyat gerçekten ciddi anlamda zordu bu etkili oldu sayısallarda hukuk yazmamış pek bu da etkili oldu..geçen yıl çok sayısalcı gitti hukuka bu sene gitmemiş hayırlısı olsun..ben azandım arkadamdan gelen hukukçularada başarılar dilerim.inşallah hayırlısıyla kazanırlar..

  1. merhaba ben eşit ağırlık öğrencisiyim ve hukuk istiyorum benim içn tavsiyelerini bekliyorum lütfen :)

  1. sitemizi takip edip faydalanabilirsiniz, buarada yorumlar için teşekkürler

  1. Ben sayısalcıyım baktım çoğu yerin taban puanı düşmüş hacettepe tıp istiyorum geçen sene 556 idi bu sene ise 554 e düşmüş

  1. tıplar revaçta

  1. teşekkürler

  1. hangi üni kaç puanla almış. bu konuda bi bilgi bulabilirmisiniz ?

  1. ben bu sene ygs gırıcem ve çalışma programı bulamadım hangı dersten baslıyacağımıda bılmıyorum ıyıce kafam karıştı ve uyku duzenım çok bozldu sınav yuzunden sınavla yatıp sınavla kalkıyorum yardımcı olurmusunuz duzenlı bır ygs hazırlanmak için program hazırlasanız tesekkur ederım sımdıden sayfa çok guzel..

  1. Bence en iyi programı kendin hazırlyablrsin..seni en çok ilgilendren yani etkisi fazla olan derslerden başla derim ben..e başlyncada devamı gelir zaten :)şimdiden başarılar..

  1. Bilgisayar Bölümü Web tasarımı öğrencisiyim.Üniversitede bilgisayar ile ilgili biyer seçmelimiyim? İş var mı bilgisayar sektöründe ?

  1. arkadaşlar sınavın en son alınan puanı yanı tavan puanı kaç biliyo musunuz ? ltfen soleyınn

  1. meslek liselilere yönelik rehberlik yapmanızı rice edecektim.

  1. arkadaşlar ygs barajını kaç netle gecebilirim kolay gecermiyim

  1. ool

  1. yha offffffffffff bu snawlar offfffffffffff

  1. BOŞVER KARDEŞ YAAA TAKMA KAFANA BU DA GEÇERRR

  1. Siteyi hazırlayanlara çok teşekkürler. Memurum kadro için üniversite okumak istiyordum konuları buradan öğrendim sağolun..

  1. slm ben sözelçiym br yerlere gtmek icn lys den kaç pun almam lazm tşk

  1. taban puanlarını ogrenmek icin nereye basvurabılırızz tam olarakkk

  1. ben de sözel ögrenciyim herkese kolay gelsın sınavlarda insallah herkes istedigi yeri kazanır basarılar

  1. meslek lisesi bilgisayar bölümündeyim. seneyede wep tasarım seçmek istiyorum ama üniversitede bilgisayar üzerinde okumak istemiyorum.sizce ne yapmalıyım

  1. ben bu yıl yerleştim ama kayıt da yaptırmadım gitmedim 2012 de yine sınava girecem kaç puan kırılır lütfenn cevaplayın...

  1. ben de bu yıl gireceğim sınava ve sosyoloji bölümünü istiyorum ama iş alımının az olduğunu söylüyorlar bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilr mi kafam çok karışık

  1. adsız bölümün iş imkanı değil senin becerin daha önemli sosyoloji gibi bölümlerde bitirdiğin üniversiteden çok üniversite hayatında ne yaptığın ne kadar başarılı olduğun önemlidir yani kazanmakla sadece vizelerle biten bir bölüm değil
    ama kendine güvenin varsa hiç durma

  1. ben geçen sene tm bitirdim ve tercih yaptım tercihten sonra 2 senelik bankacılık çıktı ve ben kayıt yaptırmadım yani gitmedim. şimdi herkes çok puanımın düşeceğini söylüyor. gerçekten çok puanım düşer mi ????

  1. bende sozelciyim kendimede cok güveniyorum allahn aznyle İstanbul Üni Cografya kazanıcam herkese basarılar coooooooooook calısmak lazım coooooooookkk ;))

  1. sözelcyim stres cok sınava grmek tam bi kabus KORKUYORUM KESİN BU YIL OLMAYACAK:(

  1. Merhabalar bende sözelciyim kendime güvenim sonsuz diyebilirim.Benim Gibi Sınava Girecek olan bütün arkadaşlara tek tavsiyem şu korkmayın kendinize güvenin o listede yazan bölümlere gidenler bizim gibi insanlar kendinize güveniniz yoksa bu iş baştan bitmiştir derim.Çok çalışıp başaracaz allahın izniyle hepinize bol şanslar allah hepinizin yardımcısı olsun

    Diyarbakırdan Ferit.....

  1. merhaba ben ilk yılımda tercih yaptım ve bu yıl puanlarım düştü bu tercihlerde de aöf ye yerleştim (kontejyansız bölüme) şimdi tekrar sınava giricem yine kırılır mı puanım yardımcı olur musnuz lütfen.

  1. merhaba ben kimya ve fizik (yeni müfredata uygun olarak)lys ve ygs konu anlatımı ve soru bankası arıyorum. bunlarla ilgili site adresi verebilecek varsa çok sevinirim. elimde çok fazla kaynak var fakat hepsi geçen yıllara ait.yeni kitaplarda aldım fakat malum çok pahalı ve çok fazla alınmıyor

  1. yaa offf bu sene olmayacak gibi çünkü çok az kaldı ve ben hala çok düşük puanlar alıyorum bu saatten sonra çalışsam da yapamam herhalde :( ftr istiyorum ama hala 345 üstüne çıkamadım .s.s

  1. merhaba ben soru sordum ancak cevap gelmedi ben ilk yılımda tercih yaptım ve bu yıl puanlarım düştü bu tercihlerde de aöf ye yerleştim kontenjansızdı o da. sınava giricem yine kırılır mı acba puanım lütfen yardım edin

  1. korkmayın arkadaşlar büyütülecek hiçbirşey yokmuş.bende geçen sene sizin gibiydim.ama şuan ünvde okuyorum allah hepinize nasip etsin:)

  1. iyi günler ben bu seneki ygs taban puanını ögrenmek istym açaba kaçtr

  1. çok yüksek

  1. bu okul puanı neyin nesi arkadaşlar ben hukuk istiyorum ham ne kadar almalıyım acaba?

  1. arkadaşlar bu sene okul puanı 0.12 ile çarpılıp en yüksek puan 60 olacak diyorlar doğru mu?

  1. mrb ben ticaret meslek lisesi mezunu olucam alınıma girebilmek için yani dış ticarete kaç puan lazım istnabula yerleşmek istiyorum ne yapmam gerekir yardımcı olurmusunuz???

  1. puanların bu kadar düşeceğini hiç tahmin etmemiştim

  1. HERKESE SELAM BEN DÜZ LİSE MEZUNUYUM ANESTEZİ BÖLÜMÜNÜ TERCİH ETSEM GELİR Mİ??????

  1. merhaba 132 puanla herhangibir 2 yıllık bir açık öğretime girebilirmiyim.

  1. ben bu sene ikinci defa sınava girdim ve geçen sene tercih yapmadım acaba bu sene okul puanımda bir deişiklik olur mu olursa ne kadar düşer

  1. malesef herhangi bir tür puan türünden 140 alman gerek :(

  1. düz lisedeyseniz anestezi bölümünün gelmesi çok zor önce sağlık okuyanları yerleştiriyorlar bende yazmıştım ondan biliyorum puanın yetse bile alınmayabilirsin :(

  1. anestezi bölümü gelmez önce sağlıkçıları alıyorlar

  1. 290 puanım var okuldan da 50 civarında gelcek acaba bana tıbbi görüntüleme gelirmi ayrıca düz lseyim

  1. bn meslek lisesi öğrencisiyim.özel eğitim istiyorum.sıralamam 131 bin civarı ayrıca okuldan ek puanda dahil 80-90 arası bir puan bekliyorum.marmara zihinsel engelliler öğretmenliği olur mu?ayrıca üniversite lisede bu bölümü okuduğumuz için öğrenci alırken bize öncelik tanır mı?

  1. ben hiç bişey anlamadım yaa :(

  1. Inşaat muhendisligi istiyorum acaba üniversite siralamalarini paylasa bilir misiniz?

  1. yalan.... hukuktan başkası yaalan..... istiyorum inşallah gelir

  1. kimsede çıkıp demiyor ki aga bu nedir ?

  1. merhaba geçen sene sınava girip yerleşen bir öğrenci ünv. gitmeyip tekrar hazırlanırsa kaç puanı düşer. 2013 için bu konuda herhangi bir değişiklik var mı?

Yorum Gönder

-->Lütfen düzgün yorum yazalım, Türkçemizi bozmayalım:)
-->Yorum yazmak için Yorumlama biçiminden ANONİM yada ADI/URL yi seçebilirsiniz
-->Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.