twitter
rss

Sınav Rehberim

Türkiyenin 1 numaralı eğitim rehberlik sitesi
www.sinav-rehberim.blogspot.com
Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


YGS'ye çalışanlar DİKKAT!
www.sinav-rehberim.blogspot.com um çok güzel bir sürprizi var, sizin için hazırladığımız programı hemen indirin.Bu program alışılmış sıradan programlar gibi değil öğrencinin sistemli olarak çalışması için hazırlanmış konu konu kitap kitap çeklinde bir ders çalışma programı.
Programı indirin, yazdırın ve güle güle kullanın. BAŞARILAR...

                       DOSYAYI İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLA

17 yorum:

  1. çok çok teşekkür ederim

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık

  1. mükemmel paylaşım

  1. saolun varolun :)

  1. thank you very much :)

  1. çoktandır böyle bir şey arıyordum, başka yere bulamadım.
    çok çok teşekkür ederim

  1. harika olmuş ya

  1. böyle bir programı başka yerde göremedim çok çok teşekkürler

  1. süper bir paylaşım teşekkürler admin

  1. kullanıcı adı ve şifreyi nasıl yazıcaz

  1. AYNISININ LYS İÇİN OLANI VAR MII???

  1. kullanıcı adı ve şifreyi nasıl yazacağızzz olmuyoo ?

  1. link ölmüş heralde

  1. Link düzeltilmiştir.

  1. Saatlerdir bunu ariyordum, Allah razi olsun. Lys esit agirlik icin olanini da yaparsaniz duaci olurum.

  1. Link kırık.Tekrar yükler misiniz?

  1. link tekrar yüklermisiniz

Yorum Gönder

-->Lütfen düzgün yorum yazalım, Türkçemizi bozmayalım:)
-->Yorum yazmak için Yorumlama biçiminden ANONİM yada ADI/URL yi seçebilirsiniz
-->Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.